torsdag den 11. marts 2010

Træningslejr - Dag 6

Dag 6 startede også med et morgen træningspas. Zissi var havde godt drive. Jeg satte et spring op, som jeg lod Zissi tage ved ingangene hvor jeg var på venstre side. Hun er blevet mere sikker i at jeg er på den side og jeg kan også bevæge mig lidt nu.

Efter arbejde tog jeg hundene med og kørte til Niløse skole. Der var store områder uden sne, så det var helt perfekt at træne der.

Til at starte med fik jeg sat pindende op i en for svær vinkel og da jeg kom hjem og så pindene som står der hjemme, kunne jeg se at jeg også havde stillet dem meget tættere. Zissi havde meget svært ved dem, så jeg måtte dreje dem lidt ud igen og så lykkedes hun fint. Hun sjuskede noget ind imellem, fordi hun var så vild for at få sit legetøj, så jeg prøvede at bruge godbidder i stedet for. Det hjalp - hun blev meget mere fokuseret og koncentrerede sig mere. Hun arbejdede stadig med godt drive.

Det blev dagens sidste træningspas

Ingen kommentarer: