tirsdag den 2. marts 2010

Dejlig skovtur og fitness træning

Det er skønt at det nu er lyst så længe, at man kan nå en tur i skoven med hundene efter arbejde. Skoven ligger kun 5 minutters kørsel fra os. En rigtig dejlig skov, hvor man sjældent møder andre. Der er mange forskellige stier og mange forskellige steder man kan parkere og gå fra, så turen ikke bliver den samme hver gang.

Jeg har købt et par sadeltasker til Zinnia. Jeg har længe ønsket mig sådan nogen, så man kan "vægttræne" på gåturene, men jeg synes at de har været ret dyre. Men da Hundens net butik havde hjemkøbt et restlager var de pludselig nede i en rimelig pris og så slog jeg til. Indtil videre er der ingen vægt i taskerne. Zinnia skal lige vænne sig til at balancere med dem uden vægt inden jeg vil putte noget i taskerne.
Kvickly har i denne uge tilbud på balance puder (Air Pad). Jeg har set nogen lignende hos Clean run og man kan også købe DvD'er om Pilates træning af hunde med netop disse balance puder. Jeg havde søgt på nettet for at finde dem i danmark, men de var ret dyre kostede mellem 200-300 kr pr stk. Men nu havde de dem altså i Kvickly til kun 59,95kr og så slog jeg til og købte tre stk.
Alle hundene blev introduceret til dem her til aften og Zinnia måtte agere fotomodel.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg skal da vist en tur i kvickly i morgen - har længe ville købe sådan nogle, men synes de var for dyre!