fredag den 14. december 2007

Ny blog

Da Sheltieforum desværre har været ude af drift i et stykke tid og jeg ikke kender til hvilke udsigter der er for forummet, har jeg valgt at starte en ny blog.
Det er ret ærgerligt synes jeg, da jeg havde brugt min blog, som en slags træningsdagbog og der efterhånden l ret mange indlæg.

I sidste weekend var jeg i Mandsholm hundesvømmehal og købe et 10 turs kort, så hundene kan få lidt motions og styrketræning i løbet af vinteren.
Onsdag var Zinnia, Kayne og Angel så en tur ude og svømme. Zinnia er meget glad for at svømme og hopper gladeligt i vandet. Kayne han overraskede mig denne gang. De første gange han var til svømning var han panisk, han klistrede nærmest til bassinkanten og prøvede konstant at kravle op. De seneste gange har han bare accepteret at svømme, derfor var det en stor glæde da han i onsdags på eget initiativ sprang i vandet :-)
Angel var med for anden gang. Første gang var hun kun ca. 5 måneder gammel og der førsøgte hun slet ikke at svømme. Jeg tror hun var stiv af skræk... Denne gang plaskede hun helt vildt de to første omgange, men så faldt hun til ro og til sidst svømmede hun faktisk selv. Jeg havde fat i snoren og hun havde redningsvest på, men hun svømmede selv :-) Herligt hvis det kan være med til at give hende lidt selvtillid.

I går aftes trænede vi lidt agility i haven med Godis og Angel. Vi har fået halogenlamper på stativ i haven, så nu er der lys.
Godis blev sendt rundt om springstøtterne og tænede fremadsendelse. Han tegner godt den lille fyr. Og han er så glad for at arbejde. Han er en rigtig dengse dreng. Angel blev trænet i 270 graders sving på to spring, hun havde godt drive og udførte øvelserne pænt.

1 kommentar:

Shetla sagde ...

Ærgerligt med din gamle blog, men det kan jo stadig være at sitet kommer til at virke igen. Måske skulle du i så fald skynde dig at kopiere det hele - eller i hvert fald printe det ud, så du har det.

Typisk at Zinnia er glad for vand og altid har været det. Det ligger til familien, men først rigtigt fra Breezy af. Så det passer godt med at Pow kan være en medvirkende faktor (se min side om Marshall, hvis du ikke ved hvad jeg snakker om).