søndag den 2. december 2007

Jubii, nu er bogen her

Jeg har ventet spændt på at se resultatet af Marie Hanssons nye agility bog. Sagen er den at jeg har taget en del billeder til bogen. Nogle af dem er taget på bestilling, hvor jeg skulle arrangere en vis situation. Andre af billederne er nogen jeg har taget rundt omkring til stævner i løbet af året. At det så samtidig er en bog der handler om hvordan man træner hunde op, som ikke umiddelbart har så let ved at lære tingene, som f.eks min Angel, gør det jo bare meget mere spændende. Resultatet blev at 47 af billederne i bogen er fotograferet af mig. Det er jeg helt vildt stolt over. Det er en fed fornemmelse at bladre op på side efter side og se billeder, som man selv har fotograferet. Det har været rigtig spændende at være med på dette bog projekt, og nu glæder jeg mig bare til at læse hele bogen. I går målte og vejede vi Godis. Han er 19 uger gammel nu og er 35,5 cm høj og vejer 7,4 kg. Han har allerede fået en bred stribe voksenpels hen ad ryggen og alle de forreste tænder foran hjørnetænderne er skiftet.

Ingen kommentarer: