onsdag den 10. marts 2010

Træningslejr - Dag 5

Dagens første træningspas var i haven om morgenen før arbejde. Vi arbejdede med alle indgange i en cirkel rundt om portene. Zissi var god til at søge portene og var mere målrettet mod den sidste port nu. Hun har dog lidt svært ved de svære indgange fra venstre.Og hun har også svært ved at udføre øvelsen korrekt når jeg er i bevægelse.

Andet træningspas var om eftermiddagen efter arbejde.
Vi arbejdede med alle indgangene rundt om to porte. Zissi var meget ivrig. jeg tilføjede også et spring før slalom og det fungerede fint.
Dagens sidste træningspas blev desværre ikke filmet da harddisken på kameraet var fuld. At jeg filmer træningen er ikke kun for at vise træningen her på bloggen. Det gør også at jeg er mere bevidst om hvad jeg gør. Jeg fastholder mig selv bedre i at holde succes raten høj. Man kan hurtigt komme til at gentage nogle fejl og så blive ved, men når videoen er tændt tænker jeg på at jeg bliver overvåget, så jeg skal gøre det mest muligt korrekt. samtidig er det en hjælp til at se om der er nogle fejl man gør og om der er nogle fejl der går igen, så man kan se hvad man skal træne på.

Ingen kommentarer: