søndag den 6. januar 2008

Mydog, træning i haven og video

Preben og Kayne har været til stævne i Gøteborg de sidste to dage. Mydog er et kæmpe arrangement med 4 dages udstilling, samt lydighed , agility og dogdancing på skift. Der er 1300 agility starter pr. dag i én ring.
Kayne har løbet super godt og hurtigt, men det er desværre blevet til en del disk. Men i det selskab med over 60 hunde i klasse 3, så skal der satses, hvis man vil være med hvor det sner... Preben er rigtig godt tilfreds med Kaynes præstationer.
I dag har jeg så haft besøg af Dorte med Boban og Baresi. Vi satte en lille springbane fra Cleanrun magazine op i haven og fik først trænet lømlerne Zinnia og Baresi. Og bagefter de artige Boban og Angel :-)
Det var fedt at få trænet lidt handling, for det er snart lang tid siden. Det bar Zinnia bestemt også præg af. Til at starte med kunne hun slet ikke få øje på slalomen, hun så kun mig... Men det blev heldigvis bedre og hun løb helt godt.
Jeg havde ikke de store forventninger til Angel, for hun virkede noget trykket af den voldsomme blæst, derfor satte jeg forhindringerne lidt lavere end jeg plejer og så fandt vi leverpostejen frem som belønning og så kunne det nok være at hun blev tændt. Jeg var rigtig godt tilfreds med hende i dag og jeg fik da også lige Dorte til at filme Angel. Efter træningen gik vi en tur med Zinnia, Dusty, Boban og Baresi. Dusty hyggede sig med at løbe sammen med de andre to drenge.

Ingen kommentarer: