torsdag den 3. januar 2008

Målsætning år 2008

Ved begyndelsen af dette år har jeg tænkt lidt over hvilke målsætninger jeg vil sætte for mine hunde.

Zinnia
Først og fremmest skal vi have styr på felterne. Zinnia skal lære at stoppe på nedgangsfeltet på balancen. På A'et skal hun have løbefelt. Jeg skal huske at være konsekvent ved konkurrencer og sætte hende tilbage på balancen, hvis hun forlader den før hun får lov.

Jeg har et mål om at Zinnia skal blive Dansk Spring Champion i år. Hun mangler på nuværende tidspunkt kun en enkelt pind i SP2.

I år skal Zinnia deltage i de åbne klasser til stævnerne og målet er at kvalificere Zinnia til DM i agility.

Angel
Vi skal arbejde med at lære Angel flere tricks, da det giver hende selvtillid at lære nye ting. Derudover skal vi bruge de indlærte tricks til at overvinde Angels angst på fremmede steder.
Angel skal trænes på mange forskellige steder. Hjemme træner vi fart og selvtillid på agilitybanen.
Jeg har planer om at starte til rally lydigheds træning, for at øge Angels selvtillid.
Der er ikke umiddelbart planer om agility stævnedebut, men vi regner med at deltage i afslutningerne i HHV.

Ingen kommentarer: