fredag den 9. november 2012

Ny Halesøhus


Ny Halesøhus - Mit nye hjem


I starten af september flyttede jeg og mine 3 hunde til vores nye hjem. Huset ejes af Torbenfeldt gods og ligger langt inde i skoven. Der er 3 km til offentlig vej. Huset er et halvt dobbelthus, så jeg er ikke helt alene ude i skoven. Ved siden af ligger også Gammel Halesøhus, som er et gammelt bindingsværkshus.
Huset er helt ideelt til mig og hundene. 60 kvm fordelt på 3 værelser. Og der er en stor have, med en stor græsplæne, samt et ligeså stort stykke skov, som alt sammen er indhegnet.

Min del af huset
I haven er der plads til agility træning. Og jeg har også plads til at have alle mine kaniner med.
Der er et rigt dyreliv herude. Rådyr, Dådyr og Kronvildt. Det er helt fantastisk at følge.
Huset var det første og eneste jeg nåede at se på - Det var simpelthen bare perfekt :-)
Udsigten fra indkørslen

Set fra enden af haven

Et kig ud til marken

Haven

Et kig fra engen ind mod Ny og Gammel Halesøhus

Et kig ud over markerne langs skovvejen

Skovvej

En smuk skovsø

Endu en sø

Torbenfeldt gods

Min stue

1 kommentar:

Jørgen sagde ...

Dejlige omgivelser.

Får du posten leveret i postkassen på huset? Os i rækkehuse giver posten ikke engang gå de 5 meter fra "gangstien" til vores hoveddør for, at leverer vores post. Vi har fået tvunget postkasserne på stribe.. meget upersonligt.