tirsdag den 15. april 2008

Stakkels Zinnia

Torsdag da jeg kom hjem fra arbejdet havde Zinnia haft dårlig mave. Jeg tænkte ikke videre over det og gav hende mad som normalt. Fredag morgen havde hun meget tynd mave. Og fredag aften var hun noget slap at se på. Natten til lørdag kastede hun op 7 gange og til sidst sked hun på gulvet, det var tyndt som vand. Hun havde ikke fået mad siden torsdag eftermiddag. Jeg fik fat i noget Prokolin og noget skånefoder fra dyrlægen. Hun spiste en skefuld kogt ris lørdag morgen, men mere kunne jeg ikke få i hende. Hun var lidt mere frisk lørdag aften men apetitten var stadig dårlig. Mandag aften var der lidt bedring at spore og hun har også fået apetitten igen, Så nu er jeg spændt på hvordan hun har det når jeg kommer hjem i dag.



Angel er startet på en kur med naturmidlet Baldrian, som indeholder Valerina rod, som skulle have en positiv virkning overfor hendes angst. Det skulle få hende til at slappe mere af og være mere åben overfor indlæring. Jeg er meget spændt på hvordan det virker på hende. Jeg synes selv hun er blevet mindre stresset den seneste tid. det skyldes blandt andet at vi har sat hegn rundt om spisebordet, så Angel ikke kan løbe rundt om det. En ting som hun meget ofte gjorde og som stressede hende.



Preben og Godis har endnu en gang været på unghunde agility kursus hos Tina Mette. Det gik igen super godt og de havde en rigtig hyggelig weekend, sammen med blandt andre Pia og Lucky og Kirsten og Cashie.

Ingen kommentarer: