søndag den 10. februar 2008

7 Tudekiks

Fredag aften blev Zita, Zandy og Dusty kørt til Svogerslev, hvor de skulle på forkælelses weekend. Lørdag skulle vi til stævne i Ribe. Stævnet blev holdt indendørs i en sportshal og på gulvtæppe. Jeg var mest spændt på hvordan det ville gå med Zinnia's balance felt. AGåben var første løb, Zinnia klarede A'et med et flot løbefelt. Balancen blev passeret i fuld fart og alle fire poter rørte nedgangsfeltet, men hun blev ikke stående i udgangsposition, så jeg kaldte hende tilbage og sendte hende op fra siden. Vi fortsatte løbet og hun lavede en fejl indgang til slalom. I AG2 havde vi næsten samme start som i AGÅ, men efter A'et skulle vi over et andet spring, jeg tror at jeg blev så paf over Zinnia's super hurtige og flotte A, at jeg sendte hende over det forkert spring. Balancen blev igen passeret i hurtigt tempo og med 2 poter på feltet, men heller ikke denne gang blev hun på feltet, så hun blev sat tilbage (ja, jeg ved godt at det må man ikke når man er disket) Derefter løb vi videre og fik igen en fejl indgang i slalom... SPÅ gik supergodt, men der var en svær slalom indgang og med en tunnel, der trak rigtig meget. Zinnia strøg i tunellen og blev disket, men fortsatte løbet i super flot stil. SP2 gik ikke ret godt, jeg fik fejlplaceret mig flere gange og igen blev det til fejl indgang i slalom. Det har hun aldrig haft problemer med, men jeg havde allerede inden stævnet besluttet at selvstændige slalomindgange var noget jeg ville lægge vægt på i min træning inden for nær fremtid og det viste sig også at være påkrævet.
Kayne og Preben lagde ud med en disk i AGÅ, hvor Kayne sprang imellem hjulet og rammen, men han havde flotte felter. I AG3 sprang Kayne A'et og derefter gik det ikke så godt, det endte med en disk, men igen fik han feltet på balancen. I SPÅ løb Kayne rigtig godt, han fik desværre en indgangsfejl i slalom, men selvom han skulle bruge tid på at rette det, så havde han en rigtig god tid. I SP3 gik det rigtig godt i starten Kayne havde god fart ligesom i de andre løb tidligere på dagen, desværre løb han i en tunnel, som han ikke skulle i slutningen af banen.
Når man blev disket måtte man tage en hundekiks, det var selvfølgelig Tudekiks, og dem fik vi 7 med hjem af...

Vi fik mødt 3 af Godis' 4 søskende: Lucky, Cashie og Tristan. De 4 var ude på marken og boltre sig sammen.

Se slideshow med Godis og 3 af hans søskende.

View this slideshow created at One True Media
Voicy B-kuld


Oplæg rettet 12/2-08 12:38

Ingen kommentarer: