tirsdag den 18. juni 2013

Pinsen


Min udsigt på vej ud af skoven om morgenen :-)
Jeg havde i år valgt ikke at tage til pinsestævne i Ribe. Jeg slog flere fluer med et smæk ved at blive hjemme.
Jeg kunne for en gangs skyld holde fødselsdag for min familie. Zinnia fik sparet lidt kræfter midt i alle udtagelserne. Jeg fik ordnet en masse ting hjemme. Og fik sparet penge ;-).
Lørdag aften stod den på fødselsdags hygge med familien. Vejret var pragtfuldt. så vi bar spisebordet ud i haven og sad og grillede og spiste under åben himmel. Og det var omgivelserne jo bare fantastiske til her midt i skoven midt i maj :-)

Søndag stod den på havearbejde, oprydning og en lang skovtur på 9 km. Og det var samme program om mandagen, bare med en anden tur. Jeg fik udforsket en hel ny rute, som gik omkring Knabstrup Gods.

Knabstrup sø, som ligger 2,5 km fra mig

Knabstrup Hovedgård
Vi sad ude og spiste

Familien til fødselsdag i det grønne

Ingen kommentarer: