tirsdag den 4. juni 2013

Årets første udendørs stævne

Sidste weekend i april var jeg til årets første udendørs stævne for mit vedkommende. Det var samtidig andet stævne med kvalifikations løb til NM og første stævne med kvalifikation til EO.
Vi havde mulighed for at hente point til NM i AG3 og til EO i AGÅ.
Lørdag var der dobbelte klasseløb samt SPÅ. Jeg valgte ikke at deltage i SPÅ, fordi jeg synes det er lidt tåbeligt at man har den klasse om lørdagen, hvor der er dobblete klasseløb og vi ved det bliver sent færdigt.
Klasse 3 skulle først løbes om eftermiddagen, så jeg kom først ved middagstid. Jeg havde hvalpene med og dem havde jeg så god tid til at gå rundt med.
Hvalpene hyggede sig til deres første agility stævne
Jeg kan ikke huske alle resultaterne, men vi vandt den første AG3 og havde en vægring i den anden AG3, men blev alligevel nr. 3. Den sidste SP3 var vi fejlfrie i, men Zinnia løb mod slutspringet inden næstsidste spring, så vi mistede en del tid og blev kun nr.4.
Om søndagen var Zinnia fejlfri i de to åbne og i AG3. Og hun vandt AG3 og AGÅ. Jeg kan ikke huske om hun vandt eller blev nr. 2 i SPÅ. Men i alt havde vi 6 fejlfri løb ud af 8 mulige i denne weekend og vi vandt de 5 af løbene.
Det gav en masse super dejlige og brugbare præmier :-)
Zinnia med weekendens præmiehøst

Ingen kommentarer: