tirsdag den 18. juni 2013

Hvalpene 9 uger og stævne i Viby

Dagen før hvalpene blev 9 uger, blev "Love " og "Eya" hentet. Jordbuksverket skulle lige have tid til at få papirerne i orden, derfor blev de her lidt længere. Og det var jeg bestemt ikke ked af :-) Med kun to hvalpe i huset blev der lidt mere tid til den enkelte. De var med til stævne igen. Samme sted som weekenden før.


Gunilla, Moa og Helena kom og hentede hvalpene og tog den lange vej tilbage til Gotland. Efter at have afleveret hvalpene drog hundene og jeg straks afsted til Viby J til 3 dages agility stævne.
Til dette stævne var der også kvalifikation til NM og EO.
Torsdag lagde vi ud med en disk i det første AG3 løb. Men herefter gik det bare derudaf. Fejlfri i alle løb indtil sidste løb lørdag eftermiddag. Hvor jeg ville satse og prøve ikke at tage farten af Zinnia inden bordet. Jeg havde allerede 3 x 10 point til NM kvalifikation, som er max. Så jeg kunne ligeså godt teste Zinnia. Og det gik så galt. Zinnia røg af bordet. Og da jeg stod og talte med og ville sætte igang tidligt for at få en god tid, så fik jeg ladet hende gå for tidligt. Så op igen og 5 sekunder mere ;-) Men ellers et rigtig fedt løb.
Jeg løb på hold med Bent og Marianne til Maxi Zoo Cup. Vi havde vores hold, som vi træner på til dagligt. Med Zinnia, Dazzler og Zippo. Og sørme om ikke vi sneg os ind på 2. pladsen :-)
Alt i alt blev det til 10 fejlfri løb ud af 12 mulige :-) 5 x 1. plads og 4. 2. plads og en enkelt 4. plads :-)
Og Zinnia har en statistik der siger 80% fejlfri løb indtil videre i år.

Medaljehøsten efter de 2 første dage

Man fik kuponer og kunne også bytte medaljerne til kuponer, som man så kunne købe præmier for i præmiboden. Så jeg kom hjem med mange fine præmier

Ingen kommentarer: