fredag den 7. juni 2013

DKK International agility Albertslund


Det er hårdt at være med til stævne

Første weekend i maj var jeg endnu engang til stævne i Albertslund. Denne gang var det international agility stævne. Jeg havde de to tilbageværende hvalpe med "Eya" og "Love".
Lørdag lagde vi ud med SP hold, hvor Zinnia løb fejlfrit. Så løb vi AG3, hvor opgangen til balancen lå, så jeg lige ventede og trak Zinnia ind. Så kom jeg bagud og speedede ikke op ned mod feltet, som jeg plejer. Jeg fedtspillede lidt, og ja det ved jeg jo at man ikke kan med Zinnia. Det går altid galt. Så vi fik en feltfejl og en 6. plads. I AGÅ stod balancen på samme måde og jeg fedtede lidt igen, men denne gang havde Zinnia feltet, men sprang af balancen, og det udløste en fejl hos dommeren :-/ vi havde dog en nedrivning inden. SPÅ løb vi fejlfrit, men jeg fik placeret mig helt forkert i slutningen og fik brugt en masse tid på noget tosset handling, så det blev kun til en 4. plads.

Om søndagen lagde vi ud med AG hold, hvor Zinnia igen var fejlfri. Og vores hold fik en samlet 2. plads for weekenden. Og resten af dagens løb var vi fejlfrie i. Blev nr.2 i SPÅ og vandt SP3 og AGÅ. Det gav gode point til Årets AG hund, Årets All-round hund og til EO kvalifikation :-) Og så gav de to fejlfrie løb i de åbne klasser om søndagen vores sidste DM udtagelser. Så Zinnia er blevet udtaget til DKK's DM på de to første stævner :-)

Der slappes mere af ;-)

Ingen kommentarer: