mandag den 6. august 2012

Ugekursus i Ribe.

Vi var kun lige hjemme og smide telt af og fylde tøj i bilen efter stævnet i hillerød. Og så gik turen til Ribe. her deltog vi på årets ugekursus. Preben løb med Godis hos Sarah og Åsa. Og jeg løb med Zushi hos Thomas og Jenny. Preben var på hold med Christine, Pia og Jael og jeg var på hold med Kristina, Louise og Johanna AKA "Nørderne" ;-) Vi fik vendt mange forskellige emner i løbet af ugen, så som Sheltie avl, kanin avl og farve genetik ;-)
Jenny og Thomas' undervisning hængte fint sammen. Og vi blev virkeligt presset til at løbe. For første gang på et ugekursus, følte jeg ikke at jeg havde energi nok til at komme igennem banerne. Det må der gøres noget ved...
Zushi udviklede sig fint i løbet af ugen, men blev til sidst meget træt. Så Zinnia måtte være stand-in på sidste træningspas. Og det havde hun bestemt ikke noget imod.
Jeg underviste desuden nogle unghunde i agility to aftener og det samme gjorde Johanna. Så vores uge var fuldt booket. For der skulle selvfølgeligt også være plads til de obligatoriske ture ind til Ribe for at spise is.
Her et par billeder af mine holdkammeraters hunde.

Lava

Luka

Luka
Sunny
Smukke Luka

Ingen kommentarer: