mandag den 2. august 2010

Godis udtaget til DM og Zinnia udtaget til VM

I denne weekend var vi splittet op. Preben var i Kolding og løbe agility, hvor han og Godis skulle forsøge at få den sidste DM udtagelse. Det lykkedes, de løb fejlfrit i AGÅ om lørdagen og vandt oveni købet klassen - Sådan!

Zinnia og jeg var i Hvalsø, hvor vi havde den sidste samling og dermed vores sidste chance for at få point til landsholdet. Første løb var et agility løb og her løb vi fejlfrit og vandt klassen. Næste løb var en spring klasse, også her var vi fejlfrie, men det var på et hængende hår, da Zinnia to gange havde nogle meget lange afstikkere hen mod andre forhindringer. Absolut ikke et godt løb og vores tid rakte da også kun til en 5. plads.


Efter de to tællende løb holdt vi et klasse 1 og 2 stævne. Og først om aftenen fik vi at vide hvem der blev udtaget til landsholdet.
Zinnia og jeg havde i kraft af vores point i dagen løb, fået kæmpet os op på en samlet 1. plads :-)Og vi blev udtaget til at skulle løbe både hold og individuelt. De andre på mellemholdet er Jesper med Indi, Marianne med Zippo og Ann-britt med Diesel. Jesper og jeg skal løbe begge dele og Marianne skal løbe hold og Ann-britt individuelt.

Nej hvor jeg glæder mig til at skulle løbe til VM i Tyskland :-)

1 kommentar:

Christine Z sagde ...

Kæmpe tillykke til jer begge!
Glæder mig til at heppe på jer begge to til DM og Gitte til VM ;-))
Det var så lidt btw!

Christine :)