fredag den 28. august 2009

Zissi

En weekend helt uden nogen form for hundearrangementer. Lørdag bød på rengøring og familiefødselsdag.
Søndag valgte jeg at køre en tur til Svogerslev, for at besøge mine forældre og lille Zissi. Zissi er en Sheltie på 7 måneder, som er efter samme mor, som Godis. Der er nu meget forskel på dem. Zissi er lille og kompakt. Hun er ca. 33 cm høj og er en lille krudtugle. Jeg fik for en gangs skyld luftet kameraet, som også har ligget stille i noget tid. Det blev til flere billeder af Zissi og til et par billeder af Zinnia, som bare skulle stå fint og possere for kameraet.Angel kan ikke blive beordret til at stå, men lave kunster, det gør hun gerne, så det blev til et par billeder, hvor hun laver ”hænderne op”.
Når Zissi bliver gammel nok skal hun også løbe agility, ligesom mine forældres tidligere hund Zille. Min far skal primært træne Zissi og så skal jeg nok låne hende lidt indimellem, da min far ikke har ambitioner om konkurrencer. Behøver jeg at sige at jeg glæder mig til at prøve at træne med hende?

Ingen kommentarer: