tirsdag den 25. november 2008

Zandy er rejst på ferie


Lørdag rejste Zandy på ferie. Hun er flyttet midlertidigt ind hos mine forældre i Svogerslev. Mine forældre vil meget gerne have en hvalp til foråret, og så tænkte jeg at Zandy kunne komme på forkælelses ferie hos dem indtil de kan få en ny hund. Zandy har altid haft et meget nært forhold til især min far, da han netop var gået på pension dengang jeg fik Zandy, og derfor var det ham der passede Zandy i dagtimerne.

Zandy var da også jublende lykkelig, da hun hørte fars og mors stemmer lørdag aften, da vi var til fødselsdag hos Merete.


Søndag var jeg til Rally træning med hundene. Træningspladsen kunne ikke være tættere på, det var nemlig på Niløse skole, hvor Connie holdt rally intro dag for nogle få hundeførere. Det var rigtig hyggeligt. Jeg havde alle 5 hunde med og alle undtagen Kayne nåede igennem de forskellige rally baner. Dusty var helt vild med det. Angel udførte øvelserne fint, med en masse hjælp, men jeg synes hun gjorde det godt. Kayne fik så en løbetur alene rundt på området til sidst, samt lidt fri ved fod træning. Og hold op hvor var de trætte da de kom hjem.


Det er nu lidt underligt "kun" at have 5 hunde i huset nu. Vi kan godt mærke at der mangler nogen. Zandy er jo kun på ferie, og hende ser vi igen allerede i starten af december. Og så kommer hun til at være sammen med hundene flere gange i løbet af de næste to måneders tid.

Så må vi håbe at vi kan finde en god hund til mine forældre til foråret.

Ingen kommentarer: