mandag den 6. oktober 2014

Pinsestævne

Pinsen blev holdt i Ribe. Jeg kørte derover sammen med Susanne, og sov i mit eget telt langs banen. Jeg nyder at være afsted og sove i teltet, og det gør hundene også. Deter skønt kun athave et telt med, så mit sovetelt ogsåsamtidigt er baneteltet.
Lørdag blev Zushi nr. 5 i SPÅ og Zinnia nr. 2. De andre klasser var der ikke rigtig noget at skrive hjem om. Søndag vandt Zinnia SP3.
Mandag blev Zushi nr.2 i AG3. Begge hunde var kvalificeret til finalen. Zushi havde et rigtig godt løb, men efter balancen skulle hun dreje skarpt, og jeg gav hende min dreje kommando. Men Zushi troede at det betød drej skarpt på det spring, som stod umiddelbart efter balancen, og lavede et smukt skarpt sving der... 
Zinnia derimod løb fejlfrit og i en rigtig god tid :-) Og sørme om ikke vi vandt :-) Så dejlig en fornemmelse at det lykkedes at vinde en finale, hvor der ovenikøbet var pres på, da der var løbet i nogle ret gode tider inden. Præmien var et gavekort på 2000 kr til Kingsmoor foder og godbidder.

Tøserne med weekendens præmiehøst. Præmiekuponerne blev indløst i en stand på stævnet.
Zushi i finalen
Zushi i finalen
Zinnia i finalen - elsker at se hende flyve over toppen af A-et.
Zinnia i finalen
Æresrunde :-)
Æresrunde

N.1, 2 og 3 i finalen

Foto: Jane Elene Christensen og Robert Worsøe


Ingen kommentarer: