onsdag den 4. september 2013

Stævne i Albertslund 3.-4. august

Zushi med champion præmierne
Mit mål med stævnet i Albertslund var at få trænet stop på felterne med Zinnia og Zushi skulle jagte cert'er ;-)
Lørdag startede vi med SP3, Zushi løb fejlfrit, dog med en lille krølle på og blev nr. 2 og vandt sit 3. cert og blev dermed Dansk Spring Champion :-)
Zinnia løb ikke denne klasse. Næste klasse var også SP3, hvor Zinnia fik indgangsfejl i slalom, men blev nr. 3. Zushi blev disket i den klasse.
Jeg valgte at trække Zushi fra den første AG3, da balancebommen stod så der var stik sidevind. Jeg er så bange for at hun skal blive blæst ned af et vindstød.
Zinnia løb AG3 og jeg lod hende tage A'et om, fordi hun ikke blev på feltet. I den næste AG3 var Zinnia godt klar over at hun skulle stoppe, men stoppede efter feltet og det godtog jeg. Hun blev dog disket, da hun gjorde det anden gang, fordi jeg ikke må stoppe min hund på banen.
I nr. 2 AG3 havde man drejet balancen, så hundene ikke fik sidevind. Her fik Zushi desværre indgangsfejl i slalom, men havde ellers et super løb og blev nr. 2.
Zushi løb også SPÅ, men her blev vi disket.
Søndag startede vi med AG3 hvor Zinnia blev disket igen på at blive sat tilbage på feltet. Zushi var fejlfri og havde et godt løb, men blev slået af sin superhurtige kuldbror Zen, som snuppede cert'et :-)
Zinnia havde super kontrollerede stopfelter i AGÅ, men fik så en vægring på en tunnel :-/ Og Zushi blev disket. Zinnia vandt SP3 deltog ikke i SPÅ. Zushi var fejlfri i SPÅ og blev nr. 3 og fik sin sidste DM udtagelse :-) Imponerende at hun kunne nå det efter hendes barselsorlov, som gik ind over de første 5 stævner med DM udtagelse. I SP3 blev vi disket.
Tøserne med weekendens præmier

Ingen kommentarer: