mandag den 10. december 2012

Hjemmeweekender :-)

En flok kronvildt ca. 1 km fra mit hus
 Ja i slutningen af september havde jeg hele to hjemme weekender i træk... Det er meget sjældent at det sker. Hundene og jeg nød weekenderne med at sove længe og gå flere lange ture i skoven og udforske vores nye hjemegn. I ugen efter Vejen stævnet deltog jeg i DKK's opdrætter uddannelse på modulerne Genetik og reproduktion. Genetikdelen var der ikke noget ny lærdom i for mig, men reproduktionsdelen var meget interessant og lærerig. Senere deltog jeg også i modulet Rammer og jura. det var vældig interessant. Nu mangler jeg kun kurset Adfærd1samt et besøg af DKK's kennelkontakt, for at måtte sætte logoet med "Jeg har deltaget i DKK's opdrætteruddannelse" på min hjemmeside.
De 4 moduler er et krav for at opnår kennelmærke nu, men da jeg har haft kennelmærket i nogle år, så behøvede jeg ikke at tage modulerne, men ville bare gerne vide lidt mere.

Sten med vejnavn i skoven - Makabert navn...



Zinnia og Zushi i skoven


Rød fluesvamp i min have

Zinnia og Zushi på et af de stengærder, som omkranser skovene

Ingen kommentarer: