tirsdag den 3. januar 2012

25% Vinderplaceringer - Statistik og målsætninger

Jeg har en overordnet målsætning for år 2012. Jeg skal notere alle mine (og Prebens) resultater med hundene. Der skal noteres placering, hastighed og evt. hvilke fejl der har været. Dette vil være et godt redskab til at se hvad man skal fokusere på. Samtidig vil man kunne se om der sker forandring på hastighed og sikkerhed. Ofte giver tallene sort på hvidt et meget bedre billede af hvordan det egentlig går ;-)

Da jeg sammenfattede årets begivenheder, skrev jeg samtidig Zinnias resultater ned, udfra mine noter. De er jo ikke fuldstændige, men de giver et rimeligt godt billede af årets præstationer.
Zinnia har løbet 97 løb incl. NM og VM, men uden holdløb fra DKK int.

Zinnia har haft 43 fejlfri løb hvilket er 44,3 %
De 24 er vinder placeringer, hvilket er 25%

Zinnia har deltaget i stort set alle DKK stævner i år 2011 hvor der har været klasse 3, med undtagelse af Hillerød Hundevenners stævne og Ribe hundevenners efterårsstævne.
Gåsahoppet i Sverige er også inkluderet.


Med hensyn til årets målsætninger, så synes jeg at det er svært i år. Zinnia har jo opnået sine championater indenfor agility i Danmark og Sverige. Og vi har pt. ikke planlagt nogle rejser til Norge eller Finland. Der skal ikke være tvivl om at et Nordisk og Internationalt Agility Championat står højt på ønskelisten, men lige nu er der ikke planlagt deltagelse i nogen udenlandske internationale konkurrencer for os.

Det er helt klart et mål igen i år, at blive udtaget til agility landsholdet, men jeg er også klar over at konkurrencen i år bliver større end tidligere.
Vores mål er også at gøre det så godt som muligt i konkurrencen i Årets Agility og All-Round hund.


Zushi skal debutere i agility til marts, og det glæder jeg mig meget til. Jeg har ingen anelse om hvordan hun vil takle konkurrence situationen, Da hun desværre har haft et par uheldige episoder med hunde, der har generet hende på agilitybanen. Vores mål er at have det sjovt i agilityringen og få så meget fart og glæde i arbejdet som muligt.
I Rally hedder målsætningen Rally Øvet Mester og i LP hedder den LP2 :-)

Ingen kommentarer: