søndag den 2. oktober 2011

Success i SPÅ - på Vestegnen

Efter at have haft Zissi med til Dania Cup, havde jeg fået ekstra blod på tanden med hensyn til at løbe stævner med Zissi. Så jeg tilmeldte hende til 3 x SP3 og 2 x SPÅ i Vestegnen. Zinnia og Godis blev meldt til det hele. Efter at have løbet en masse stævner, som har talt til Landshold, DM og Årets hund, så er det en underlig fornemmelse, når man pludselig skal løbe et stævne, som ikke tæller til noget som helst. Jeg ville bruge stævnet til at træne inden den kommende weekends Nordiske mesterskab.
Lørdag var Zinnia fejlfri i SPÅ og AG3, som hun begge vandt. Zissi var fejlfri i SP3, hvor hun desværre blev slået af Natasha og Prima, som snuppede cert'et. Dem kan vi altså ikke hamle op med ;-) Zissi var også fejlfri i SPÅ og hun vandt klassen. Så jeg kunne altså inkassere 1. præmien i både SPÅ lille og SPÅ mellem :-)
Søndag var Zinnia flyvende det blev til 4 superløb - 3 fejlfri og ét med en opgangsfejl på balancen. Alle i super tider. De 3 fejlfrie vandt vi. Preben og Godis havde et super SP3 løb og blev nr.4. Zissi var igen fejlfri i SPÅ og sørme om ikke hun vandt klassen igen. Så igen denne dag kunne jeg stå som vinder af SPÅ i både lille og mellem klassen - det synes jeg var lidt sejt :-)

Ingen kommentarer: