torsdag den 13. december 2012

Løvfaldsstævne

Zushi vandt sit første cert i spring
Jeg hentede Dorthe og SeeMe kl . 5.45. Inden da havde jeg mødt en flok sovende køer i min nabo's have. Det er altid spændende at bo på landet ;-)
Jeg passede Prebens hunde,så vi havde bilen godt fyldt op. Det var hamrende koldt, så vi lod hundene sidde i bilen, der kunne de holde hianden varme. Og der kom heldigvis sol i løbet af dagen, så der var varmere udendørs end inde i ridehallen.
Mit første løb var AG2 med Zushi. Vi havde et godt løb, men en enkelt fejl på slalom. Men vi vandt klassen.
Så skulle Zinnia løbe AG3. Vi havde et godt  og fejlfrit løb og vandt klassen :-) Jeg løb også med Godis og han blev desværre disket. Så løb vi SP3. Godis fik desværre en nedrivning, men Zinnia var fejlfri og vandt klassen :-) Jeg kan ikke huske hvad Zushi lavede, men hun fik i hvetfald fejl. I den sidste SP3 skulle jeg løbe med alle tre hunde indenfor 9 hunde. Så Pia blev engageret som hundeholder. Først var Godis på banen. Han var fejlfri. Så kom Zinnia, hun var også fejlfri og vandt sit tredie løb af tre på dagen. Og Godis blev nr. 2. Så var det Zushi's tur. Også hun løb fejlfrit. Jeg satsede på en løbende start og det satte fut i hende. Hun vandt klassen med næsten 3 sekunder foran nr.2 som også var fejlfri. Zushi var 2 sekunder langsommere end Zinnia. Zushi vandt dermed sit første cert. En herlig dag hvor jeg kom hjem med mange gode præmier.

Ingen kommentarer: