mandag den 21. juli 2008

Weekendens aktiviteter

Fredag eftermiddag tog vi en tur i hundesvømmehallen med Godis, Kayne og Zinnia. Zinnia og Kayne er ret vilde med at svømme og når de ikke er i bassinet hyler de. Kayne har ellers hadet det til at begynde med. men det har altså vendt. Godis bryder sig bestemt ikke om at skulle i vandet, men han svømmer fint når han er kommet i.


Lørdag havde vi for en gangs skyld ingen planlagte aktiviteter, så der blev dømt indkøbs dag og så blev campingvognen ordnet og rengjort, så den er klar til næste gang vi skal afsted.


Søndag morgen kørte vi til Vor Frue ved Roskilde, hvor vi havde fået lov til at låne Dank Hundeskole Roskilde's træningsarealer. Vi havde fået Ann-Britt Holmegård Krat til at holde et unghunde agility kursus. Deltagerne på kurset var: Pia med Lucky, Preben med Godis, Christine med Breezy, Ann-Jeanita med Crazy, Susanne med Chutney og Trine med Pippi.



Der blev trænet forskellige skift og det hele blev trænet i korte sektioner med høj belønningsfrekvens.


Besse (Dorte Lauritsen) havde også fundet vej til Roskilde, for at kigge på og hygge sig. Hun havde endda taget gaver og fødselsdags kage med i anledning af Godis' og Lucky's fødselsdag.


Det var en rigtig hyggelig dag med super god undervisning.


Jeg har oprettet et Picasa album med billederne fra kurset: http://picasaweb.google.com/gittehof/UnghundeAgilityKursusMedAnnBritt

3 kommentarer:

Christine Andersen sagde ...

Hej Gitte & co.

Tak for en hyggelig dag, med alt for mange dårlige jokes ;)

Glæder mig til en forhåbentlig sjov tur til Vejle-Viby.

Nu kan jeg så fortælle at jeg helt klart er Blondie!!
: I går fandt jeg ud af at Vestegen og Albertslund er det helt samme stævne!! Vidste du det?
SÅ nu har jeg altså betalt 2 gange for det samme stævne. Doohh!

Knus
"Blondie" & co.

Christine Andersen sagde ...

P.S
Håber det er i orden at jeg lige låner 2 billeder til min blog?.

Gitte Hoffmeister sagde ...

Hej Blondie - øhh Christine:-)
Selv tak for en hyggelig dag. Var der dårlige jokes? Nej da ;-)
Ja, jeg vidste godt at Vestegnen og Albertslund var det samme stævne. :-)
Ja det er helt i orden at du låner billederne til din blog.