tirsdag den 27. maj 2014

Stævne på Vilhelmsborg

Weekenden efter vi var i Norge, drog Susanne og jeg afsted igen. Denne gang til Jylland. Vi skulle deltage i agility stævne på Vilhelmsborg. Vi skulle bo hos Niels, som bestemt ikke ville stå tilbage for den forplejning vi havde fået weekenden før :-) :-) Og det kom han bestemt heller ikke til. Vi fik formidabel forplejning hele weekenden :-)
Vi havde ikke de store resultater denne weekend og jeg valgte kun at løbe de åbne klasser, som havde DM udtag og så AG3 om lørdagen, som var landsholdskvalifikation. Zinnia var snublet i haven nogle uger forinden. Og jeg havde observeret at hun stadig havde noget ømhed foran ved brystet. Derfor havde hun været hos kiropraktor om tirsdagen, og Niels behandlede hende fredag aften. Så jeg løb kun de tællende klasser med hende. AG3 gik som smurt - fejlfrit og i en supertid, så vi vandt klassen :-) Zushi havde også et super løb, men sprang desværre balancen, men havde 3. hurtigste tid i klassen :-) I SPÅ blev Zinnia nr. 2 efter Canto. Zushi og jeg havde småfejl hist og her og var ikke rigtig sammenkørt.
Zinnia var kvalificeret til finalen, men Susanne, som også var kvalificeret til finalen, og jeg, besluttede at tage tidligere hjem og spare vores hunde. Da der alligevel ikke var noget vildt interessant at løbe efter i finalen...

Ingen kommentarer: