onsdag den 28. maj 2008

Jeg bliver vist nødt til at melde mig ind i MBS.

For Angel ELSKER den træningsplads :-)
Igen i går havde jeg Angel med, da jeg skulle undervise selvtræningsholdet. Hun bliver slet ikke utryg når vi kommer til stedet, men alle er også utroligt forstående og hensynsfulde overfor Angel. Når Angel tager kontakt til folk falder der altid guffer af og det ved hun nu :-)

Da jeg skulle gennemgå den ene af selvtræningsbanerne og dermed forklare noget om felttræning, så blev Angel brugt som demo hund, og det klarede hun i fin stil, selvom alle kursisterne og deres hunde stod rundt om banen og der var en masse hundegøen.

På handlingsbanen hvor jeg stod og underviste fik Angel også en lille tur, men vi kunne ikke løbe hele banen, da der var slalom med. Hun havde god fart på og var meget glad. Resten af tiden lå hun bare og slappede af ved den bane hvor jeg underviste :-)

Endnu engang var det nogle dygtige og engagerede kursister og jeg synes det var en rigtig hyggelig aften.

Preben og Godis takker for alle lykønskningerne :-)

Ingen kommentarer: