torsdag den 26. juni 2008

Hundesvømning

I går aftes var vi hos Mandsholm Hundemotion i Tølløse og svømme med hundene. Kayne har meget godt af at få løsnet op i musklerne nu hvor han har været så spændt.
Vi havde Godis, Zinnia og Kayne med. Man får rimelig meget ud af en halv time, når man har tre hunde med. Der er hele tiden en hund i vandet og der er ikke meget pause tid.
Godis synes ikke det er det fedeste at svømme, men det gør Zinnia bestemt. Man kan se at hun nyder det. Kayne synes vist det er ok, når først han er kommet under vandet, men han er ikke meget for at hoppe i bassinet.

Her til morgen så jeg at Zinnia var kommet til skade med den øverste trædepude på et af forbenene. Jeg havde godt set at hun slikkede sig på benet mandag aften efter hun havde taget en ordentlig tur efter et dyr på skrænten i haven. Men jeg kunne ikke lokalisere nogen skade. Det kunne jeg her til morgen, hvor jeg fandt frem til at det var trædepuden hun havde fået skåret op. Hun har ikke haltet på noget tidspunkt.

Jeg sprayede med noget aloe vera og lagde en forbinding, men sådan en kunne Zinnia pigen slet ikke gå med... Hold op hvor kunne hun se ynkelig ud... Efter en times tid havde hun allerede fået fjerne det stykke gaze, jeg havde lagt inderst. Så forbindingen blev fjernet og så må hun bare få det smurt med aloe vera og blivet frataget sine vilde ture på skrænten for et stykke tid.

Ingen kommentarer: