torsdag den 20. november 2008

Endnu et agility kursus.

I sidste weekend var Preben og Godis på agility kursus med Tina Mette igen. Kurset blev holdt hos Kate og Knud i Regstrup. Christine skulle også deltage med Breezy, så de kom ned til os om lørdagen og så var vi i biffen og se "Blå mænd". Preben og Christine havde jo væddet biografbilletter til klubkonkurrencen i sidste weekend. Efter filmen var vi på en på restaurant og spise Sushi :-)
Søndag morgen tog Preben og Christine så afsted på kursus og jeg kørte derud ved frokost tid. Jeg havde taget alle hundene med, så de kunne få en gåtur i Kate og Knuds herlige nye skov. Vi gik en dejlig tur med 12 Sheltier løbende rundt om benene på os. De hyggede sig rigtig.
Da de andre gik i gang med træningen igen gik jeg en ekstra runde med hundene, så de kunne blive rigtig trætte.
Det var endnu et godt kursus med Tina og Godis klarede træningen fint.

Søndag formiddag fik jeg luftet kameraet lidt og fik taget nye billeder af mine tre tøser.

Ingen kommentarer: